آدمـــﮯ کهـ غرق بشهـ


 


 

آدمـــﮯ کهـ غرق بشهـ میمیره...

چهــ تو
בریا چهــ تو رویا ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت18:28---12 دی 1392
سلام خیلی ناز بود متشکرم.

amir
ساعت0:15---24 مهر 1392
خیلی خوشم اومد ازت...
هر دختری که رفتم وبش از شهریور به اینطرف دیگه آپ نکرده...
بعضیاشون که کلا خدافسی کرده بودن...
خیلی خرخونین شماها...
خوشحال شدم بهم سر زدی...
مبگما تو این شعرا...
این جملات...
اینارا از کجا میاری؟؟؟


✖ یگانه ✖
ساعت5:08---15 مهر 1392
پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :
خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید
زن در حالی که گل را از دستش میگرفت
نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد،
چه کفش های قشنگی دارید !
زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟
پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت :
نه…
ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !!!

… تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم..


tmmojtaba
ساعت7:55---25 شهريور 1392
قلب من غرق نگاه عاشقانه.

tmmojtaba
ساعت7:55---25 شهريور 1392
قلب من غرق نگاه عاشقانه.

احسان
ساعت16:32---24 شهريور 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 23 شهريور 1392 23:22 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§